piątek, 29 czerwca 2012

SOMETHING NEW

Witajcie!
Przez ostatnie tygodnie pracowałyśmy nad tym żeby nowa kolekcja papierów ujrzała światło dzienne. Żeby znalazły się w niej takie papiery które będą inspirować, dawać energetycznego kopa. Takie które same będą się pchać pod nożyczki krzycząc- "bierz mnie!" "tnij mnie!" :D
Czy nam się to udało? 
Zobaczcie sami!

•••

Hello!
Over last few weeks we worked on this new collection of papers. We wanted to include papers that will inspire, give energy kick. Papers that will push the scissors - shouting "take me!" "cut me!" : D 
Do we have succeeded? 
Check it out!


Przedstawiamy wam nowe papiery SODAlicious!
•••
 Introducing you the new SODAlicious papers!


▲▲▲
ZESTAW PAPIERÓW 15x15cm
SET OF PAPERS

"THIS IS IT"
Autorki wspaniałych grafik ► Anna Wach oraz Alicja Kandziora - Mleczak




•••
i klika fot w innym środowisku ;)
Few photos in different environment ;)





W skład zestawu wchodzi 16 wzorów dwustronnych papierów.


▲▲▲
PAPIERY 30x30
Autorki wspaniałych grafik ► Anna Wach oraz Alicja Kandziora - Mleczak




▲▲▲
oraz tagi 6x31cm

Autorką jest ► Anna Wach


▲▲▲

 A że papiery same gramolą się w ręce to już powstały z nich pierwsze prace!

Papers spoke to us! See our first layouts :)

► u Nulki


► u Jaszmurki


▲▲▲

Zapraszamy Was już dzisiaj do sklepu na zakupy! :D

We invite you today to our store! :D

http://www.sodalicious.pl/

a jutro widzimy się w Warszawie na Zlocie!
Do zobaczenia! :*

ściskamy/ hugs
SODAlicious
Jaszmurka & Nulka

27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba Was uduszę - kolejna świetna kolekcja, którą chciałabym kupić jutro na Zlocie :))) gorzej z funduszami :P ale ten turkuuusss...

    OdpowiedzUsuń
  3. ahahahaha to ja juz nadpobudliwa jestem i sie obkupilam, ladnie to tak kusic ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful! Amazing! I NEED those! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o maj gad!!!! nie moge sie doczekac az dorwe je w swoje lapska :D i dozobaczenia na zlocie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cuuuuudowne!!!!! Uwielbiam te grafiki Nulkowe, są niesamowite! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy pojawiliście się w momencie jak postanowiłam zmienić moje ukwiatkowane życie na mniej kwieciste, czy raczej wasze pojawienie się się spowodowało, że chcę się odkwiecić. W każdym razie, spokojnie patrzeć na to nie mogę, bo strasznie mi się to podoba i chcę to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. siedzę w pracy i myślę.... "przydałby mi się papier biały w szare kropki lub kwadraty (takie małe), albo czarne (takie małe), albo w paski szare takie proste, albo skośne" i proszę :) REWELACJA!!! dzięki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja przez Was pójdę pod most mieszkać z kartonami pełnymi papierów do scrapbookingu ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. ranyyyyyyy... Idę obrabować bank..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wiedziałam, że coś się święci :)) Mam nadzieje, że macie duży zapas wszystkiego i że starczy dla każdego jutro na zlocie :))

    do zo :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ojezu jezu. ja chcę. mam nadzieję, że jutro będą dostępne. a miałam oszczędzać, no żesz

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już kisnę siódmą godzinę w pociągu do stolycy, a tu taki nius! Cudniaste papiery! Mam nadzieję, że będą jakieś zniżki premierowe, bo jestem spłukana dokładnie tak samo jak reszta towarzystwa...;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. nananana, to jutro je dorwę, proszę mi odłożyć:P są F.A.N.T.A.S.T.Y.C.Z.N.E!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh... Wy musicie tak kusic?? Obkupiłam się a co mi tam...:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh... Wy musicie tak kusic?? Obkupiłam się a co mi tam...:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Woooow GIRLSSSS! That is really awesome!

    OdpowiedzUsuń
  18. So love this new collection !
    I was about to order it, but I'm so sad that your other products (stamps ...) are almost all "out of stock" :( ... Are you going to refill the shop ??

    OdpowiedzUsuń
  19. love love looooooooooooooooooooove

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaa, jest mega cudna, przecudowna!! Nie mogłam przejść obojętnie, no nie mogłam! A teraz co chwilę wyjmuję papierki i je chłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekjon jest po prostu PIĘKNY! Już małą próbkę mam w swoich pozlotowych łapskach i będę ciąć, ciąć, ciąć...! Och, jakże mnie zainspirowałyście! Wrócę jeszcze po więcej, na bank, mwahaha :]

    OdpowiedzUsuń